Money Boy feat. Sierra Kidd – Glo Gang Team Fuck Sleep 

Heute wurde bekannt, dass Sierra Kidd ein Featuregast auf Money Boys Mixtape “Heat Wave: Cook up Season” sein wird. Nun wurde der Featuresong auf YouTube veröffentlicht. Ich persönlich finde, dass sich die beiden sehr gut ergänzen. Das Mixtape erscheint morgen und enthält 17 Songs. Der zweite Featuegast ist Fab Stripes, welcher auf zwei Songs zu hören sein wird.

Hier der Link zu “Glo Gang Team Fuck Sleep”: Ich persönlich finde, dass sich die beiden sehr gut ergänzen

Eure Kate

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s